Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тихоновський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Оніщенко Т. Є. Досвід організації навчального процесу з англомовними студентами на кафедрі інфекційних хвороб [Електронний ресурс] / Т. Є. Оніщенко, І. В. Мельник, О. В. Рябоконь, О. В. Тихоновський, О. О. Фурик, Л. О. Ушеніна, О. П. Машко, В. В. Ізбицький // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 4. - С. 61-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_4_20 Обобщен опыт преподавания инфекционных болезней англоязычным студентам на кафедре инфекционных болезней, сделана попытка разработки рекомендаций по организации учебного процесса.
| 2. |
Тихоновський О. В. Особливості педагогічного спілкування на етапі адаптації іноземних студентів до навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. В. Тихоновський // Запорожский медицинский журнал. - 2014. - № 2. - С. 132-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2014_2_37 Обобщены проблемы психологической адаптации иностранных студентов к обучению в медицинском ВУЗе, сделана попытка разработки рекомендаций для преподавателей по совершенствованию профессионально-педагогического общения с иностранными студентами.
| 3. |
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів [Електронний ресурс] / О. В. Тихоновський // Медична освіта. - 2014. - № 3(дод.). - С. 188-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3(dod
| 4. |
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Тихоновський // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_1_30
| 5. |
Тихоновський О. В. Можливості та перспективи фітотерапії різних форм мастопатії [Електронний ресурс] / О. В. Тихоновський // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2015. - № 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2015_3_20 Учитывая высокую частоту патологий молочных желёз и ограниченность фармакологических возможностей их лечения, актуальным является вопрос о возможности подключения лекарственных растений к комплексной терапии. С целью выявления перспектив лечения мастопатий травами анализируются ключевые моменты патогенеза развития различных форм мастопатий, на которые можно повлиять, используя фитопрепараты. В проанализированных литературных источниках приводятся фармакологические свойства различных групп гонадотропных растений с учётом их влияния на различные патогенетические изменения в организме женщины и обобщается комплексный подход к формированию направлений и принципов фитотерапии при данной патологии с использованием групп растений, обладающих разными фармакологическими свойствами. Установлено, что в некоторых ситуациях траволечение не только возможно или допустимо, а строго обязательно и является, по сути, единственным эффективным терапевтическим методом, к тому же относительно безопасным при условии правильного подбора комбинаций и контроля со стороны врача, владеющего методом фитотерапии. Это свидетельствует о перспективах фитотерапии мастопатий.
| 6. |
Григор’єва Л. В. Вивчення залежності гострої токсичності та діуретичної активності від хімічної структури в ряду 8-амінозаміщених 7-(3-п-метоксифенокси-)пропіл-3-метилксантину [Електронний ресурс] / Л. В. Григор’єва, І. Б. Самура, М. І. Романенко, О. І. Литвин, О. В. Тихоновський // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2018. - Т. 3, № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2018_3_1_8
| 7. |
Самура І. Б. Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / І. Б. Самура, О. В. Тихоновський // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2020_24_1_33 На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого вдосконалення. Мета роботи - підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обгрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з'ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що надає змогу зрозуміти ситуацію. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати у процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких - кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю суті та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків у разі застосування даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснено класифікацію кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки: застосування кейс-методу під час вивчення студентами медичного факультету дисциплін "Фармакологія" і "Побічна дія ліків" надає змогу підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого вдосконалення. Мета роботи - підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обгрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з'ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що надає змогу зрозуміти ситуацію. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати у процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких - кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю суті та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків у разі застосування даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснено класифікацію кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки: застосування кейс-методу під час вивчення студентами медичного факультету дисциплін "Фармакологія" і "Побічна дія ліків" надає змогу підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
| 8. |
Тихоновський О. В. Фармакологічна модифікація гамк-ергічної системи як перспективний варіант церебропротекції в умовах гострої ішемії головнорго мозку [Електронний ресурс] / О. В. Тихоновський // ScienceRise. Medical science. - 2015. - № 10(3). - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrm_2015_10(3)__22
| 9. |
Самура І. Б. Сучасні концепції викладання фармакології іноземним студентам з англійською мовою навчання [Електронний ресурс] / І. Б. Самура, І. Ф. Бєленічев, О. В. Тихоновський // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2022. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2022_1_20
|
|
|